2011年3月7日月曜日

I wanna wake up with you

突然ですがーーこれからわたしの好きな曲を
ちょこちょこ紹介していきます〜

わたし流和訳付♡
なんか違うところとかもっといい解釈あったら
ぜひ教えてください^^

まずは〜〜1986年UKのNO.1








愛しているとは一言も言わずに、


それ以上にその気持ちが伝わってくる。
だいすきな曲〜〜〜


Boris Gardiner
I Wanna Wake Up With You lyrics

I wanna wake up with you-ou
君と一緒に朝を迎えたい

I wanna be there when you open your eye-eyes
君が目覚めた時、隣にいたいんだ

I want you to be the first thing that I see
そして君の瞳に最初に映るのは自分でいたい

I wanna wake up with you-ou
一緒に朝を迎えたいんだ

I wanna lay by your si-ide baby
君の隣に横になって

I wanna feel every beat of your hear-eart
君のすべての鼓動を感じたい

And throughout the night, I wanna hold you ti-ight
そして一晩中、君を強く抱きしめていたい

I wanna wake up with you-ou
一緒に朝を迎えたい


All the love inside me has been slee-eeping
私の中にある愛という感情はずっと眠っていた

Waiting till the right one came alo-ong
君のような存在が現れるのをずっと待っていたんだ

You can share the love that I've been keeping baby
この温め続けた愛を、君となら分かち合える

You can put the music to my soul
わたしの魂に曲を流れさせるんだ


最後の部分がうまく訳せないんだけど・・・
すてきな曲だな〜〜

わたしも好きな人と朝迎えたいーー

0 件のコメント:

コメントを投稿